Friday, October 19, 2007

Toccata en mi mineur

Azi dimineaţă cerul a fost de-un roşu purpuriu
Mă ducea cu gândul la asfinţitul rubicond
Expresia nu-i a mea, o pun în italic
Dacă ştii că e expresia ta, te rog să rânjeşti puţin
Acasă trebuie să fi fost mult mai frumos,
De-un frumos silenţios şi continuu
Aici era să-mi cadă o macara în cap.
Sau pe umăr, ceea ce ar fi fost la fel de grav.
Pe Bălcescu cineva borâse nasol de tot
Şi în pasaj doi copii şi un căţel dormeau lângă ventilator
Cred că aveau acelaşi vis.
Am plecat de la germană şi-am ieşit cu cel mai frumos băiat din anul I
Căuta un căcat de carte
Are un profil de madonă, dacă-nţelegi,
Aşa că mi-am permis să-i zic pussy când a zis că ascultă Damien Rice
A mai zis că nu crede că cineva a citit-o pe virginia woolf
Un bou, noroc de profil.
A dres-o cu ochii mei verzi, auzi că-s frumoşi în sensul freaky
Hai mulţam. Ne auzim.
Şi după curs am cumpărat cel mai mare cremşnit din lipscani
Tasteless
Şi dilema veche
Mi-a plăcut tratatul de chiciologie.
Că-s în Gemeni, normal.
Şi cred că sufăr de excesul critic.