Tuesday, October 23, 2007

Pe mine mă-apucă dorul de casă când spăl şosete

Pe mine mă-apucă dorul de casă când spăl şosete
Pentru că e un procedeu foarte nasol
Şi mama nu se plângea niciodată
Bine ea avea maşină
Dar eu sunt tânără- un vlăstar
Şi mă plâng ca la zid, articulaţiile zaiţ!
Maică-mii nu i se face orezul terci
Şi din prosoapele ei de bucătărie nu ies bale.
Exact acum îmi vine să scriu cuvântul chiorbec
Şi porridge şi pingea
Îmi place libertatea asta blogăristică
Un fel de ce-am avut şi ce-am pierdut
Cu această ocazie mai spun că sunt curioasă dacă MunteAlb iese prin oraş
Aţi fost cumva la gară duminica asta?
Dar mă întorc iar la şosete
Am inventat un procedeu mişto
Se bagă şoseta-n mână ca o mănuşă aşa
Se ia peria de unghii
Şi se freacă cu săpun, că e mai fin.
De ce scriu aşa răşchirat, vă enervează?
Pe mine un pic, sunt wannabe.

2 comments:

Warmer Climes said...

Venitu' in urbe noua si mersul la facultate te facut pesemne...Inactiva [blogaristically correct vorbind...]

le petit mouton said...

si suferi?