Saturday, January 13, 2007

Rufele murdare...

se spala-n blogosfera. Utopicoasa m-a atins cu fiorul metafizic si vrea sa stie lucruri kinky despre mine (si despre altii, n-are ceva numa' contra mea)
S-o facem repede si sa fugim de la locul faptei.
-cand eram mica imi era permis sa umblu in casa nasei mele ca-n jungla. Am descoperit ca avea un trusa de machiaj cu etaje si cutii laterale, pensulite, departamente, ceva dumnezeiesc. N-am rezistat, am testat fiecare culoare. Dupa care am iesit afara la joaca.( nu s-a jucat nimeni cu mine <- veti observa aici o trauma freudiana care va fi exprimata peste mult timp prin uciderea vreunui animalut)
-in clasa mi se spune comunista,*probabil* pentru ca imi fac temele si sunt atenta chiar si la ore somnolente (Pueeeri, ce inseamna crudam brassicam?Eu-s cu mana pe sus)
-am intotdeauna bad hair day, ceea ce nu e mare secret, planuiesc sa fac o melodrama immmensa din asta pe blog
-barfesc cu baietii cu nerusinare si fara mila si folosesc termeni specifici care in prezente feminine m-ar catapulta in pudoare
-de fiecare data cand spun "o zi buna", in gand urarea continua cu "sa-ti stea in gat".
Pusi.

No comments: