Wednesday, February 25, 2009

dar mai treceau şi alţii la fel de morţi

Prieteni!

aş vrea să scormonesc în mine cum scormoneam când eram mică într-un muşuroi de furnici cu un băţ.
aş vrea să dau în mine cum ar da un copil rău cu picoarele într-un câine aproape mort.
să curgă sânge, prieteni!
sunt în urmă cu 7 ore newyorkeze
şi-aş vrea foarte mult să mă pun în fund pe scările reci de la metrou.

să o suport pe doamna de azi-dimineaţă "uof, e sală de lectură-n metrou, domnişoară?"
fix în acel moment la mine-n carte o doamnă vărsa oliţa cu lichide nocturne în capul doamnei mele şi m-am bucurat. zaiţ când este în metrou îşi imaginează păsări care ciugulesc din capurile (da, capurile, nu capetele, oompa) pasagerilor.

7 comments:

Anonymous said...

Super Hitchcock!

le petit mouton said...

bai, eu nu stiu procedura, dar personajele de pe blog au voie sa comenteze? super naratiune subiectiva

mo said...

aha. zenobia cumva? :)

le petit mouton said...

but of course; my second. la tine a cata oara e?

Anonymous said...

ciudat ca s a intamplat cand citeai zenobia, melania, acelasi lucru in tara stereotipurilor. unde mai pui ca e numele unei vrajitoare...

mo said...

pai e cartea mea preferata. si am pierdut sirul. dar sa lasam. :)

Anonymous said...

si eu am fost lesinata dupa zenobia. eram clasa a 10-a cand a aparut la Humanitas. si a fost o trecere brutala de la fratii jderi la zenobia...
ma bucur ca te-am cunoscut. esti mai frumoasa decat credeam eu dupa ce te citeam :)