Sunday, January 18, 2009

cred în conexiuni

dintr-o sacoşă de rafie în vagonul 10 al trenului Bucureşti- Suceava ieşea ostentativ o coadă de topor. păcat că nu l-am luat. un vecin din militari (unde o să mă mut oficial în martie) a venit să facă reclamaţie că troncănim şi mutăm cărucioare şi a sfârşit înjurînd moldovenii. aşa mi-am adus aminte de topor. şi apoi de o replică a lui Tchangalo din Transylvania. în celalalt capăt al oraşului, in cimitirul Izvor, este îngropat încă un rrom pe ritmuri de manele. mă întreb, onest vorbind, dacă şi-a dat sufletul din intervenţia brutală unui topor.  

la sfârşit de săptămână ies la suprafaţă şi aflu lucruri noi. cuplurile fac şi altceva în afară de dragoste. o mamă împleteşte codiţa blondă a fetiţei ei în parc. fetele poartă ruj roşu-cireaşă şi subit mi-e jenă de rozul fuchsia de pe buzele mele. autobuzul 336 merge lin.  

5 comments:

lorelei said...

Fara detalii? Ce fac in afara de dragoste?

le petit mouton said...

naca, si pe mine ma tenta sa-mi dau licenta in sfera asta

Anonymous said...

ai grija, vecinii de militari sunt cel putin stranii.

Galifreyy said...

Hi, thanks for sharing this

Galifreyy said...

Thank you for writing thhis