Sunday, April 27, 2008

A Series of FAQs

Cu ce te încălzeşte să filmezi cu gadgetul tău divin cum se ia lumină de la biserică?
Cu ce te încălzeşte că porţi tocuri şi sacou cu sclipici la slujbă?
De ce se bea şi se dau petreceri în seara de înviere?
De ce doarme lumea atât de mult dimineaţa?
De ce să trasezi pe geamul de la tren conturul munţilor? De ce n-am rămas, cum spunea o colegă de serviciu, să pasc vaca în Piatra-Neamţ?
De ce, daca toate celelalte vagoane erau goale, m-am pricopsit eu cu o băbuţă care mi-a plâns tot drumul de dorul soţului ei mort?
De ce n-are ursul coadă?

1 comment:

Monica said...

vai, iarta-ma ca am citit la vremea cand ai publicat, dar rad abia acum in hohote, iarta-ma ca rad, de fapt, mai ales ca dintre toate cele enumerate mi-am gasit sa hohotesc de ma doare burta si nu ma inteleg colegii tocmai la faza cu batranica plangand. vizualizez. nu pe ea, pe tine, uff:(