Wednesday, December 05, 2007

Noţiunea de câine

Noţiunea de câine nu latră

De dragoste nu muşcă

Ştii astăzi în sala 208 scria

te iubesc dar am trecut de faza asta a scrierii

când o să treacă ploaia asta prelungită de vară

cosiţele îmi vor creşte până la piept

Şi pe Vasile Lascăr vara trecută scria

vrei să facem sex

atâta literatură pe străzile din Bucureşti

când o s-o citesc pe toată

cosiţele îmi vor creşte până la şolduri

nimfă chtonică vei striga după mine

Ştii ploaia m-a umflat ca pe-un burete

de asta sunt aşa de

miu miu miu

şi tra la la

O draga mea

5 comments:

Mihai said...

gata cu poieziiilee, sheesh

le petit mouton said...

nu e poezie

intre asta si nimic ce alegi?

Mihai said...

logic ca nu e poezie.
intre a comenta si a nu comenta degeaba (eu), ce alegi?

le petit mouton said...

cer sa se respecte ordinea

Mihai said...

pai trebuia sa dirijezi masinile in trafic ieri (pe aceasta ploaie prelungita de vara)