Monday, August 13, 2007

Cred că e ceva de groază

Bun, mi-am propus să mă uit la muuuulte filme să umplu un gol care chiorăie de mult. Dimineaţa mă uit la ce a fost de prin '90 încoace, după-amiaza la vechituri şi las nopţile pentru digerări sănătoase. Chiar m-a coafat programul, cum scriu noaptea frumuşel impresii neşlefuite despre tacones lejanos sau la dolce vita şi ziua următoare o iau de la capăt flămândă. Până azi, când m-am metamorfozat în varză. După un terific şi pitoresc diarios de motocicleta (gael, dacă nu te visez la noapte voi fi foarte nefericită. cu sau fără haine, oricum te am pe dvd) şi după piatra de temelie a new-wave-ului jules et jim (cum am putut să nu-l văd până acum?), a trebuit să deschid cutia diavolului şi să bocesc anime style la cam aşa ceva. Muherea.

2 comments:

ketameaner kat said...

moment fellini? subsemnata a vazut zilele astea amarcord si e-n cautare de otto e mezzo. si ce bine e sa umpli golul asta cu ceva care sa merite. si uite ca nu mai chioraie matele. decat din cand in cand... la timp de foame.

Vlad said...

GROAZA!