Monday, May 07, 2007

Ştiam că va veni o zi

când simţul meu faşionologic se va prăbuşi în negura lipsei de inspiraţiune. Aşa că dau foc la aripioara primită de la blogalbina ş-aştept o minte deşanţată să-mi fie guru până se rezolvă pana de curent.

După cum ştiţi, mă voi lăfăi cu madam Sssvastica şi alte cochete şi cochilii prin Parlamentul Europei. Sminteală vestimentară nu-mi permit să fac, căci am o conştiinţă cuvântatoare când e vorba de oameni serioşi. Aşa că am mers cu măicuţa din mine la cumpărături, dar ea, fiindcă stă mereu pe câmp şi-n cele biserici nu m-a înţeles cu fuşta până-n pământ! deci am iscat o ceartă io dacă am pele trebe să se vadă să nu creadă cineva că mi-s jupuită şi ea a plecat înainte să-mi cumpăr esenţialul, deci ciorapul. Ciorapul, adesea ignorat, e foarte important si subtilo-smintitor.


Dilema este dacă să merg pe linia clasic-plictisitoare, sau să încerc ceva fanchi. Şi ce fel de fanchi e de bun gust? Dacă n-aş fi într-o situaţie desperantă (prietenele mele n-au pic de bun gust!), n-aş întreba.


Asta face omul la disperare.

4 comments:

Sabrina said...

fanchi de bun gust e cel care nu iti provoak o WTF-fatza in oglinda. atat.

Anonymous said...

Bai, eu am avut dileme si cosmaruri legate de sacouri si fuste creion (care vin bine pe toata lumea, mai putin pe mine desigur), pana cand am aflat ca tinuta nu-i obligatorie, asa ca am sarit de bucurie direct in blugi, tricouri sport, ii si adidasi. Tii neaparat sa ma complexezi fiind fensi pe langa sportiva respectiv hipiota (depinde cum ma simt) de mine? :P

Suzi said...

da deci cuuum? tre sa mergeti in orasul unde e parlamentul european si tre sa va imbracati cochet?!

le petit mouton said...

Sabrina, oglinda mea e cam în beznă, deci mai medităm.

Svasticuţo, cred că în final eu o să stau ca pe ghimpi dacă-mi trebe fuşte.

Aţi înţeles corect, coana Suzi, deci daţi cu părerea!