Thursday, April 19, 2007

Criticului meu

Stimaţi cititori, adevărul e că uneori vă mai privez de evenimente de culise ale blogului acestuia mărunt, dar trebuie să ştiţi că eu am parte de cel mai bun critic de bloguri, un Manolescu al lumii internetiste, ale cărui mesaje nu le public nu pentru că aş fi atacată vehement (oricum, omu ştie să atace şi în locuri sensibile, de suspin tătă ziulica), ci pentru că dumnealui are un rol de mentor, un fel de Gheorghe Gheorghiu Dej pentru Nicolae Ceauşescu în lagărul de la Târgu-Jiu.

Acest critic e semeţ ca Chomolungma, uşor misogin şi exclusivist ca muntele Olimp, coboară agale şi vizitează păşuni, îşi încruntă sprâncenele cu înţelepciune, interpretează mersul naturii şi uneori ştampilează bloguri ca fiind imo/panchiste/negre. Blogul meu nu a scăpat de pecetea lui, căci de fiecare dată când îmi scapă ceva, ţuşti acest guru cu toiagul după mine, mă ia la fugă prin strujeni de-mi frâng dejtele cu care vă tastez. Acuma dacă omul zice o dată, zice de două ori...eu încep să cred că mi-s sinistră şi că-mi alung cititorii cu cinismul meu.

Aşa că vă întreb pe voi, toţi ceilalţi, dacă vă depresionează blogul meu, că doar eu sunt adaptabilă şi v-aş putea înrozi, no problemo.

PS, domnu' munteanu', mi-am luat Speranţa din pasaj de la universitate, eftin şi bun şi mai era un exemplar.

15 comments:

Anonymous said...

Nu esti depresionanta (sic!). Ba din contra. Ia nu mai pleca urechea la vorbe clevetitoare si da-i-nainte, ca-i bine.
Ura si la gara!

Anonymous said...

intrebi pe bune? :-/ nu, blogul tau nu e deloc depresiv. e usor 'quirky', but in a good, happy way :)
"don't listen to the haterz"

Anonymous said...

saluti
sunt anonimul de la postul de dinainte

iti citesc posturile aproape zilnic, imi place foarte mult cum scrii, unele texte sunt foarte inspirate....

ma binedispun de fiecare data cand intru pe blogul tau, ai de toate, talent la scris, autoironie, grl stuff esti ok asa ca stai "flexata"

mie imi placi, si nu cred ca un om putin misogin poate fi luat in serios, dc a ajuns sa fie "putin" misogin, imi pare rau dar cred ca are o problema, si bine ar fi sa se duca la psiholog nu sa dea cu bata in tine :P
continua-ti "behaielile" (de oita, in cel mai bun sens al cuvantului) esti ok

le petit mouton said...

awww, thank you!
acuma anonimilor, eu cum sa va mai disting? va rog sa va botezati, aici acceptam si nume precum Iulian Pandaru, Rosalinda...
Un lucru sa intelegeti, eu nu cred ca domnu' meu critic ma uraste, ba chiar din contra!

Anonymous said...

anonimul de la 9:08 pm


ei, stim ca nu te uraste...ziceam si eu asa.....

Anonymous said...

Cred ca e blogul meu preferat. Mereu ma minunez: oare de unde le mai scoate fata asta? Mereu ma astept sa sece izvorul de inspiratie, dar mereu sunt placut surprinsa.

Anonymous said...

mutoano, daca asculti la toate parerile vei deveni tu insati depresata, asa ca ce-i mai rentabil, tu sau ei?:)

Anonymous said...

ah m-am reculez, criticul tau se refera la culori sau la texte?!?!

le petit mouton said...

si la una si la alta :)

Anonymous said...

la mine sta treaba in felul urmator...prima data am zis...fata asta e ft ft tare..dup-aia am zis ca esti si ft desteapta..si haioasa rau...si ca..vreau sa am copii ca tine..:P

le petit mouton said...

Valeu, eu am mai primit complimente la viata mea, dar unu asa de mare, never ever! Tulai, noroc ca nu ma vezi cat mi-s de rosie. Da' in realitate sa stiti ca multa lume casca pe langa mine. Si am si niste posturi deplorabile.

Anonymous said...

oana, she's not 'smart', she's 'brilliant' ... it shouldn't take long to figure that ...


'copii ca'u tine ...' :))

le petit mouton said...

ah, sa nu exageram!
unde ai disparut mai tony pana acum?

Anonymous said...

k, have it with a pinch of salt then :)) ...

'cum sa dispar mai', i'm very alive, 'not kicking and always 'here ... :)

Anonymous said...

da, mai tony e clar ca e brilliant...numai ca eram si eu emotionata cand am scris comm :D