Friday, March 23, 2007

Niscaiva

Am niscaiva dubii în privinţa carierei mele de jurnalist. La marele eveniment de dezgolire a plăcuţei la mine la liceu tot ce am notat şi am retinut a fost "miau, miau, miau, o onoare pentru colegiu, miau, ham ham, să ţinem drapelul culturii, miauuuuuuuu, hahaham am plantat un copăcel în faţă la prefectura, ham, miau, miau, la revedere". Ca să nu mor de foame, aş putea fi jurnalistul pisicilor şi-al câinilor.

Ce părere aveţi despre oamenii care fac o glumă şi se uită la tine să vadă dacă râzi? Vai, pe mine ma enervează grozav. Go away, dude, you ain't no Stewie şi faţa mea bibelou de porţelan n-o să se zbârcească pentru glumiţa ta de seară.

Niscaiva este cuvântul zilei, vă rog să-l scrieţi de cinci ori pe maculator.

4 comments:

Maria D. said...

adevaru e ca e greu sa fii jurnalist sa scrii numa miau miau cu fatza umana:))

sint enervanti oamenii cu glume si priviri, dar sint nevoiasi, ma-ntelegi? ei au nevoie de confirmare, fiind luzeri... deci da-le-o sau nu, dupa cum te lasa inima

le petit mouton said...

da' si eu fac glume de nu rade nimeni, dar nu intru in sufletul omului, ma duc la baie si rad de propria mea gluma :D

Warmer Climes said...

gata fata ! esti la mine-n lista de favourites ! esti buna, dom'ne !!!

la scris adica.

Cu razgaieli ravisante-n par,
al tau admirator invisibăl,
Vlad (aka Bjorker).

le petit mouton said...

Valeu, domnu, mi-s rosie de emotii! Si eu iti urmaresc pasiunile muzicale, asa..underground :D