Friday, January 19, 2007

Mama lu' Marta, sa stiti ca Marta...

Ha, ce-mi place sa va pacalesc cu titluri de astea!
Nu mai pot fi amuzanta, am o scarba imensa in oase, mi-e lehamite de tot ce se intampla cu subiectele de bac, cu scoala mea, cu clasa mea, cu biletelele lui Tariceanu, cu pseudovalori, modelingi, carti mucegaite. Huo, ca m-ati amarat!

Ma enerveaza ca sistemul educational merge dupa principiul comparatiei. (Voichita este mai buna decat Pandele pentru ca e fata de profesor si s-a dus la biblioteca etc) Si daca tot este asa cum este, vreau, domle, sa se faca diferenta dintre zecele "Mihai Eminescu, eon al spiritualitatii romanesti, investeste logosul pe coordonate romantice..." si zecele "Mihai Eminescu, cel mai mare poet roman, s-a nascut la Ipotesti."

Ma enerveaza ca drumul pana la scoala e mai lung decat o melodie de la makunouchi bento.

Ma enerveaza ca un covrig e sapte mii. O paine si-o caramica, zau.

Ma enerveaza ca am vazut astazi toporasi si stiu ca vine zapada si o sa le omoare. Si toporasii n-au vrut sa ma creada cand le-am zis.

Huo!

1 comment:

piscotel said...

Astia-s nervi de primavara manifestati iarna care n-arata a iarna...poate-n februarie