Thursday, December 21, 2006

Scrisoare prin care imi exprim sentimentele

Draga C C O,

Te urasc. Tii minte cand colegul nostru C a spus sa facem o tombola cu cadouri si ai avut ghinionul sa tragi biletelul cu numele meu? Da, trebuie sa fi fost tare trist, se citeste pe fata mea ca un cercel cu puf nu ma multumeste. Tii minte ca te-am sfatuit sa te benoclezi pe la Sensi Blu, ca sigur gasesti ceva parfumat pentru mine? Sigur ca tii minte, ti-am spus si cati pasi trebuie sa faci la stanga pana ajungi la farmacie.
Atunci, scumpule, de ce nu ai venit la scoala? Nu mai era gasolina in trambulina? Un nou nivel la Warcraft? Nu mi-e de un cadou( ba da!!! vroiam ceva cu gust de papaya!!!), dar stii tu ce jenant a fost cand toti colegii imparteau cadouri, radeau, bombaneau ("another gift to pass forward"), eu AM DAT colegului respectiv un cadou indeluuung cautat (face balm&fat laces) si-ncep sa ma uit in jur... Tic,tac,tic,tac, am zis ca s-o fi oprit timpul ca sa-ti ofere sansa sa vii la scoala ca sa te iert. Dar nu, tic-tacul era de la ceasul colegului meu de banca, primit CADOU.
Nici colega noasta Pitzi nu a primit cadou. A plans, biata fata. Eu doar te-am injurat.Iata o serie de sfaturi, imi esti coleg si-ti vreau in fond binele. Ai grija ce mananci, eu zic sa mesteci bine! Imprieteneste-te cu bolul degestiv inainte sa-i dai drumul la vale. Vorbeste frumos intestinului subtire, doar nu vrei sa chiaune! Cat despre intestinul gros...

No comments: