Tuesday, November 28, 2006

If Clause

  • Daca m-as pricepe sa umblu in template, as reusi sa iau bannerele cocotate I power Blogger si Statcounter si le-as duce pe fundul marii, unde le este locul. Pana se ofera un flacau sa ma ajute, le las acolo.

  • Daca as avea blogger beta, as crea o categorie " Vomit, Llosa", in care v-as spune ce pasaje din cele beletristici ma ingretoseaza atat de mult, incat uneori prefer terminologia ortodoxa gen infruptare trupeasca.

  • Daca as fi bucuroasa, ar fi pentru ca stencilul meu de langa xerox cu Courage a devenit loc de intalnire a copiilor de-o schioapa care bat catelul cu niste crengi.

  • Daca as fi trista, as sta in pat si m-as inspaimanta de albumul You are there de la Mono. Dar acest lucru imi este imposibil, maine am teza la engleza, lucrare la jurnalistica si, ce-i mai rau, filosofia.

Acum traduceti in engleza.

2 comments:

Panzer said...

ma ofer eu sa te ajut daca nu se ofera altcineva.

le petit mouton said...

Apreciez nespus. Te astept la mine acasa,echipat cu multa rabdare, am un calculator-rasnita, iar de conexiunea internetistica nu mai vorbim!