Monday, October 02, 2006

Fools, fools, these girls are nothing but fools

Astazi mergeam pe strada si nasul meu special antrenat a simtit prezenta unui specimen masculin de exceptie. Par mare, papuci mari, neras de doua zile, very veeveersky-like. Bineinteles ca l-am urmarit. S-a dus intr-un magazin si a intrebat de acumulatori, de unde concluzionez ca:
a) face poze, desi mi-e cam lehamite de toti acesti artisti care s-au trezit cu un aparat mai bun in mana
b) asculta foarte multa muzica, deci as putea sa ma intrec cu el in cine are mai multa cultura muzicala
c) butoneaza foarte mult telecomanda si i se consuma bateriile repede :))
La un moment dat era cam jenant sa stau acolo sa trag cu urechea si m-am simtit obligata sa cumpar cele mai scumpe cd-uri, ca doar nu era sa las impresie proasta. Si astfel mi-am consumat banii de mancare pentru urmatoarele doua zile.

In drum spre casa, alti senzori, mult mai ascutiti, se pun in functiune. Mi se pare ca zaresc o pretendenta a unui fost iubit, drept pentru care ma apuc sa injur mai ceva ca la usa cortului. " Ceeee, ceee, ai tricou rosu?muiaca scabroasa!" Cand m-am apropiat de ea, am realizat ca o confundasem.

2 comments:

le petit mouton said...

numai daca vii cu bani/vesti bune =))

Anonymous said...

muiaca?? hahahaha:))
am mai auzit de muian, dar muiaca, neveeer:)
vai ce m-am ris, esti o fata fina:))