Thursday, October 26, 2006

Chewing lemons

Pe vremea cand avem dinti de lapte si mi-i scoteam cu ata rosie legata de clanta, eram o mare fana a pick-up-urilor, aveam niste discuri de la rusi geniale, cu replici pe care mi le-am improprietarit (yeah, you think i'm cool, but i'm nothing but a thief). Exemple! Exemple! " Alo?Floraria Codlea? Nu,nu, e o greseala! Dar...n-ai vrea totusi sa ne impacam?"( truc pentru reconcilieri amoroase) sau "A cazut un surubel ca un purcel!" (truc pentru batjocorirea fratelui :)))
Tot pe aceasta placa era povestea unui baietel care avea un guturai, ca sa vezi ce cuvant simpatic! In prima zi a stat frumusel acasa, s-a jucat cu pisica, bunica i-a facut cornulete, mama i-a dat telefon de la serviciu, afara ningea si vedea copii intorcandu-se de la scoala, l-a vizitat o colega frumoasa foc. A doua zi, cand guturaiul a fost mimat, nu i s-a mai intamplat nici o bucurie. Se uita indelung la ceas si isi imagina ce faceau colegii lui la scoala "Acum Ionut sterge tabla si Maria uda florile".
Cam asa stau si eu acasa, nu,nu, fara sa mimez, ca doar nu am avut pentru astazi la literatura romana de adus informatii despre nesuferitele invataturi ale lui Neagoe Basarab! Eh, si cum ma tot uit la ceas, imi imaginez cum in ora de latina colegul meu de banca suspina dupa mine (in realitate cred ca joaca poker cu colegii din spate) si cum colega din spate isi scrie numele pe banca (lucru pe care chiar il face, actually). O! Si la ora de literatura universala, cand numai eu raspund despre tanarul Werther si-mi dau cu parerea si fac paralele cu Virginia Woolf! Cat trebuie sa mai sufere doamna profesoara cand vede ca nu are ce scoate de la colegii mei prea ocupati cu tema de la filosofie de maine! Si in pauza mare, cand vin tot felul de mucias de a noua sa cumpere bilete de bal si un coleg mereu vrea sa le vanda la suprapret!
Si acum, cand imi intind degetele dupa mierea de pe fundul canii de ceai, parca il vad pe colegul L ingretosandu-se cand imi bag toata mana in paharul de plastic dupa zaharul de la 3in1. :((

1 comment:

Anonymous said...

:) nu-mi vine sa cred ca mai exista cineva caruia ii place discul asta :) ...eu sincer nu mai stiu cum se numeste si il cautam pe google dupa citate :)) si am gasit post'ul tau dar nici in el nu am gasit cum se cheama discul :) ce ma fac