Wednesday, September 13, 2006

Va aduceti aminte?

Aducerile aminte sunt triste, ne legam cu incapatanare si melancolie de ce a trecut in loc sa privim tot inainte. E rasbatucita povestea cu "era mai bine pe vremea lui ceausescu", mi-e sila sa o abordez. Orice nou inceput e raportat la o experienta anterioara, poate din comoditate, poate din teama de necunoscut.Bineinteles, daca nu am privi inapoi n-ar mai fi valabila invatarea din greseli. Si iata ce tampenii scriu la aceste ore tarzii pe post de introducere. (uite de aia cred ca o sa raman corigenta la filosofie)

Eu doar mi-am adus aminte de emisiunea Fort Boyard,difuzata de muuuult la televiziunea nationala. Mai tineti minte? Cum se duceau tot felul de francezi printr-un castel sumbru, cautau chei, se luptau in noroi, treceau de tigri pentru ca in final sa gaseasca sala comorilor, de unde tasneau monede de aur...Ma tinea cu sufletul la gura, topaiam ca o nebuna cand se inchidea poarta si concurentul nesatul nu mai contenea cu stransul banutilor.

In mod miraculos, astazi pt tv5 am revazut emisiunea. Internetul ne spune ca programul n-a murit chiar deloc. Incercati saptamana viitoare, tot miercuri pe la 20.30-21.

1 comment:

lorelei said...

am vazut si eu emisiunea si am vazut si reluarea. la fel eram si eu. apropo..naspa k au schimbat putin regulile. nu mai e la fel de incitant (sau poate doar mi se pare)