Saturday, September 23, 2006

Un brand nesuferit

[before some of you experts start attacking me, it must be mentioned that i have no knowledge about marketing&advertising whatsoever]
Pe piata produselor care se perinda in Romania, exista o marca Metro Cash&Carry pe care o detest cu desavarsire. Este vorba de Aro, care se evidentiaza probabil prin preturi exagerat de accesibile. Amanuntul care ma scoate pe mine din sarite este gama larga de produse care ii poarta numele. De la servetele la becuri, de la pasta de ras la ciocolata, spaghetti, faina, cafea, de la conserve de peste la absorbante. Cum as putea sa am incredere?
Spre usurarea mea, putini vanzatori cu amanuntul aduc aceasta marca in magazinele din oras. Dar la sate, alta poveste, mon cher! Mi se face pielea de gaina cand vad ca la Cuca din deal, la crasma lu' feraru ti se ofera te miri ce crackers Aro la pret de Chio Chips. Spaghetti la opt mii de lei se vand la douazeci de mii s.a.m.d.
Nu in ultimul rand, what's with the name? Dupa atatia ani de zile de masini aro, e greu sa asociezi numele cu sapunul tau preferat (de calitate indoielnica, i'd rather stick to duru =)))
God, imi place ca sunt un client cu principii subiective!

No comments: