Sunday, August 20, 2006

We're getting big

Din surse nesigure-dar-please-believe-me am aflat ca Piatra-Neamt intra intr-un amplu proces de "in your face!!". Ne punem telegondola, de la gara pana pe varful muntelui Pietricica. O sa avem cu ce ne lauda la straini, ca deja poanta "a tower and a mad priest" nu mai prinde. Si partia de schi o sa fie mai de doamne-ajuta. Mai vrem barcute pe lac si ne-am rezolvat. Sa se mute blogosfera la noi, nu alta!
Momentan imi retraiesc adolescenta ratata cu Madonna Weekend pe Vh1. Ah, well, it's my substitute for love. Mi-ar placea sa fiu indeajuns de puternica ca tantile alea din Bucuresti, cu un aer etno-boem, care se rad in cap. It's too darn hot...:(

1 comment:

Anonymous said...

Ne-am scos, devenim sat turistic. In curand Turnul lui Stefan devine Big Ben si Bistrita se face Sena. Mai ramane sa schimbam oamenii, asta ar fi intr-adevar o provocare. Pentru caldura in exces (care oricum e pe duca si aia) instalam aer conditionat la colturi si ventilatoare in boscheti. Ca sa nu iti mai tunzi blanita, Moutonule. Nu de alta, dar incep sa se poarte caciulitele impletite si lana din comert nu e 100% bumbac.