Friday, August 11, 2006

This is not about me, ok?

Aseara m-am intalnit cu o prietena foarte draga sufletului meu si in discutiile noastre uberserioase ("OMG,te-ai gandit la ce facultate te duci?""Nu stiu, da' ma duc in Bucuresti, am mancat niste chifle delicioase acolo."), numai ce i se nazare ca ea vrea sa se tranteasca pe jos, pe trotuar. And so we did, asezate turceste la un colt de strada :)

Ideea e ca in dimineata asta m-am trezit cam ragusita si bineinteles ca am profitat de ocazie."Maaam,i don't feel so good"( normal ca nu am vorbit in engleza, scumpa mea mama se limiteaza la ai dount spic inglish). Deja cand din bucatarie s-a zvonit cuvantul surmenata, mi-am frecat palmele ca Stewie "Victory shall be mine". Asadar, de la scumpa faptura care m-a procreat am scos o ciocolata Heidi, piersici, mere si promisiunea solemna ca-mi va gati mazare cu mult marar. Ok, e ingrijorator ca ii tot spun mamei scumpa, what a cheap person i am, buy me some chocolate and i'm yours.

In continuarea programului meu de surmenata, am constatat cu mahnire ca am vazut aproape tot sezonul cinci din futurama [:((is this the end of the world or what?]. Am lasat episodul 16 de samanta, sunt convinsa ca mi-au scapat alte episoade din sezoanele mai vechi si n-am avut incotro si m-am uitat la That 70's show (un guru de pe dc are in jur de zece sezoane). Hilarious.

2 comments:

Anonymous said...

aha, so you're into the good shit, ay? :)

lasa ca mai sunt chestii de vazut dupa ce termini family guy si futurama. spre exemplu drawn together e un cartoon foarte tare. si mai sunt seriale cu gramada.

le petit mouton said...

Omg, Mr Fry, are you actually reading my blog? Yeah, this is an accomplishment...
Drawn together m-a cam speriat, i guess that enjoying it comes with age