Monday, August 07, 2006

In vacanta nu se invata


In loc sa invat legislatie, regulamente, avertismente, butonez de o ora si ceva si ma imbrac virtual.( a se observa vantul blogosferic care bate dinspre Miss Delice). Daca nu ar merge internetul, cred ca as mai descuama-o pe Petula, stufoasa mea begonie in stare de naparlire. Daca nu as avea-o pe Petula, as sterge praful cu miscari lascive si cu perdelele date la o parte, in speranta ca vecinul de vizavi va face infarct. Daca nu as avea praf de sters mi-as rearanja folderul de share dupa gradul de mieunat al artistilor. Daca artistii mei nu ar mieuna, m-as apuca eu.

3 comments:

Anonymous said...

daca fac rost de niste pastile de inima beton, pot sa fiu eu vecinul tau cateva zile ? (sau macar niste ore, acolo, ca nu stiu cat poa' sa reziste inima la sters prafu' cu miscari lascive, chiar cu pastile...) :)))

le petit mouton said...

Captopril gratis pentru toata blogosfera, numai sa fiti voi vecinii mei :P

Delice said...

:)))) cred ca vine o tornada dinspre mine, apropo de imbracatul virtual :)