Wednesday, April 12, 2006

Orange Wedge

Ma enerveaza ca oamenii sunt meteoinfluentabili. Hop o picatura de ploaie si gata,"nu mai ies din casa"," am papuci de piele intoarsa, nu vreau sa-i ud", "i'm only happy when it rains"," unde iesi pe ploaia asta"," ia-ti umbrela". Daca as fi echipata cu o mackintosh galbena(eventual cu floricele...da...sau cu scheleti si floricele..ce fain), toata ziua as vagabonda prin oras. Sau sa am umbrela la mine si sa bata vantul si sa ma ia pe sus. Asta chiar ar fi ceva.
Si cu toate astea sunt si eu meteoinfluentabila si gauresc fotoliul de atata tesut adipos acumulat cu o noua reteta de sandvis, ascult in mod excesiv Chemical Brothers, mama mai intra la mine si imi spune ca m-am schimbat( in traducere libera sunt satanista), pe carti s-a depus praful de cand nu le-am mai deschis. Colac peste pupaza, mai am un examen de dat( nu se mai termina, domnule) si trebuie sa plec tooocmai la Pitesti( nu, nu imi dau de carnet de conducere). Daca mi-a placut Pitestiul o sa aflati cu siguranta, asta daca nu ma hotarasc sa fug din Gara de Nord in Budapesta, unde am sa cant pe strazi "i was a ye-ye girl", spre deliciul ungurilor cu portofele groase. Ignorati ultima parte.

1 comment:

Anonymous said...

Pai... am papuci de piele intoarsa si tin la sanatatea lor!