Thursday, April 15, 2010

nici cele şase grade ale separării nu m-au apropiat mai mult

de Rhetta Marx, care îmi dă leapşa să zic ce muzică se va asculta la înmormântarea mea, subiect la care oricum mă gândeam des dar mai ales când îmi curge sânge din degete după ce îmi mănânc pieliţele.

Am gândit targetat.
pentru ăia cu administrarea (decid deja să fie Andreea, că e account şi împacă şi pe ăl viu şi pe ăl mort): Unkle - Burn my shadow away

pentru ăia care nu pot să plângă dar trebuie s-o facă de dragul pomenii: Radiohead - Exit music (Thom va cânta chiar deasupra colivei)

pentru toată munca pe care o voi fi depus în viaţa mea: Paraziţii - valoarea unei vieţi

pentru toţi ceilalţi, ceva ce-mi place şi musai băutură

Asculta mai multe audio Muzica

dar vă asigur că e bună viaţa ca sosul pesto şi dragostea şi când ninge cu petale de flori

4 comments:

SCOALA GALANESTI said...

uh, gnossiennes, daaa ...

Rhetta Marx said...

Babă mic miel,

Potrivită alegere. Doar ca de băbătia mea te leagă mai multe decât crezi.
oricum, Exit music e perfect pentru aşa ceva.

Unknown said...

Gnossiennes I - e si pe soundtrack-ul Henry & June.

strelnikoff said...

ia te uita. o gnosiana [nr 4] am bagat si io la leapsa aia. morbid satie, it seems