Tuesday, November 17, 2009

aţi trecut şi voi prin momentul ăsta?

şi mie îmi place feminismul! şi mie îmi place guerilla marketing! şi mie îmi place amnesty international! şi mie îmi place mişcarea anti-corporatistă! şi mie îmi place cum comunică brandurile în social media! şi mie îmi place PR-ul cultural! şi pe mine mă intrigă imperiul Google! şi eu vreau să ştiu cum gândeşte consumatorul după comunism! dar şi din postmodernism am multă zeamă...

aşa că pe ce doamne-iartă îmi dau licenţa?!

6 comments:

day-dreamer said...

Eu trec, sistematic, prin momentul ăsta de 25 de ani. Viaţa mea este ea însăşi o dilemă. O permanentă alegere dintre variante care sunt toate pe sufletul meu. Cred că îmi lipseşte rigoarea criteriilor. Habar n-am.

andr33a said...

da, toti am trecut prin asta (flashback: one year ago).
dar o scoti tu la capat :)

Salt said...

Dupa ce am trecut prin dileme similare si m-am enervat, ignorata de un prof de ... Marketing, parca, mi-am facut lucrarea despre... Shrek. Ma rog, Shrek a fost studiu de caz, subiectul a fost disparitia conceptului social de copilarie sub influenta noilor media ;)
Sa ne spui si noo ce-ai ales, cand te hotarasti.

Mineru said...

Ai două opțiuni: fie scrii despre toate, fie te resemnezi și scrii despre "Bill Hicks on marketing". Și da, am trecut si eu prin asta, chiar daca activez in minerit. Am ales

alina said...

metafora si mesaj in teatru/ film/ carte din timpul comunismului ca model de pastrare a identitatii nationale ar fi
o alegere. Eu am incercat un speech pe tema asta (cu accent pe umorul romanesc dinainte de revolutie) aici la NY insa nu au inteles nimic, poate tu ai ceva mai mult succes:)

Mirona said...

Da! Si am ajuns sa scriu despre armata Uniunii Europene, o armata care nu exista :)) Dar eu eram intr-un loc arid, cu legi si directive, asa ca orice as fi scris, tot ca iarba parjolita ar fi iesit :) Salut! :)