Wednesday, May 13, 2009

un nume frumos de câine

ei, ce să am, am o problemă banală
.nu am timp.
aș vrea să o strivesc ca atunci când
1. zdrobeam petale de trandafiri crezând că de acolo iese parfumul
2. zdrobeam cu draci bile de șah chinezesc, atunci ieșeau toți dracii din mine și veneam seara acasă cuminte
am auzit că din punct de vedere literar, comparațiile nu mai sunt la modă
o să le mănânc pe toate
s-a ales praful de mine
.cu problema asta banală.
și Băiatul o să mă mănânce linguriță cu linguriță.
(am auzit în parc că un domn striga un câine Codruț! și mi s-a părut un nume frumos de câine)

1 comment:

Monica said...

la mare, un domn striga de zor "Marcel!". Zambeam deja ironic imaginandu-mi ca si-a botezat fiul astfel (pentru ca mie mi se pare un nume de om batran, nu de alta)si pe urma a aparut saltaret un pechinez. Marcel.
Dupa care mi-am spus ca daca o sa am vreodata un basset o sa-i spun Teodor.