Monday, March 30, 2009

Breakfast of Cornwall

aseară am visat că a sunat Kurt Vonnegut la uşă şi mi-a înmânat un comunicat de presă (?) prin care mă anunţa că mi se strică mâncarea din frigider. Eu aş fi vrut să îi zic bătrâne, simt că mi-am pierdut timpul cu tine dar tot ce a ieşit pe gură a fost mulţumesc, domnule!

In weekend am fost la Sibiu. La restaurant ne-am prefăcut că suntem englezi din Cornwall. Abia am dus furculiţa la gură că a şi venit chelneriţa să mă întrebe cum mi se pare. Apoi a mai venit de două ori. Cââr.

11 comments:

gigix said...

ce restaurant?

le petit mouton said...

la Turn, ca orice turist idiot

gigix said...

pfsss, next time Bufnita. va idiotirati dejeaba.

Mihai said...

imi sta pe limba un film cu o scena leita ca in poza

le petit mouton said...

eu am o periuta de dinti care curata si limba

costin said...

ai schimbat headerula la blog...e trist asa...am impresia ca esti suparata asa pe viata...de abia ce ma obisnuisem cu cele trei donsoare si persicutzele

le petit mouton said...

vai de batranetile mele, trebuie sa ma vezi 10 ore din 24 ca sa mai intri in acest salas

gigix said...

cu permisiunea de stocker a dvs. io spui: headerul actual e betonisim. l-as pune undeva daca as avea unde... ar sta bine pe un bloc de 4 etaje. eventual de nefamilisti. in Militari sau in Titan. da' cre'ca My Pictures e indeajuns.

Anonymous said...

dupa ce ca ti au taiat carnea aia de porc mort in forma de pasare, tot nu e indeajuns?

le petit mouton said...

pai draga anonim, pasarea aia era comanda unui coleg, le petit mouton este vegetariana de ceva timp si mananca in general iarba si paduri

Anonymous said...

un indian din dakota de nord sau de sud ti-ar fi spus cea-imprevizibila-ca-granitele-canadei...