Sunday, February 17, 2008

Male Births Are More Likely To Reduce Quality Of Life

Bună ziua, mă numesc Tuloiu Marilena şi vă prezint buletinul de ştiri:

Astăzi se împlinesc două luni de când n-am mai intrat în La Fourmi, singurul supermarket din Tristor*. Pentru următoarele obiective vizez: mol Greaţa, obiectiv turistic şi activitate socială, şi iahu mesinger, spaţiul relaţiilor lamentabile. Voi reuşi, să gândim pozitiv!

Jingle: Să mergi cu zaiţ în magazin (aici o pauză jucăuşă), este un chin!
Iată, în încercarea mea de a-mi achiziţiona acei itemi cunoscuţi sub numele de chiloţi, am asistat la naşterea orală a unei antologii de poveşti ale purtătorilor de indispensabili. Voi exemplifica spre iluminare: se dă un chilot de care subsemnata este interesată. Zaiţ, care m-ar fi dorit probabil altcumva, dă drumul la poveste bună ziua mă numesc marcela şi am cumpărat aceşti chiloţei din alocaţie, fără să ştie mama, pentru că ea nu este de acord cu sforile. Semnez sub pseudonim la secţiunea Sex din revista Cool Girl dar cel mai mult îmi doresc să ajung la secţiunea Before&After. Sper că aceşti chiloţei mă vor ajuta în viaţă.
Şi mi-am cumpărat o rochiţă, pe care o puteţi admira sau scăpa un pahar de vin marţi, la hotel Mariott, unde voi cânta la ţambal.

Nu mai ştiu ce prostioare să vă spun, clar e că mi-ar plăcea să credeţi că îmi sunt arhisuficientă.
__________
*expresia îi aparţine lui sociu, adică nu ştiu dacă e el original, dar eu sigur nu

2 comments:

Mihai said...

de ce vin si nu bere, de ce mariott si nu edgars? de ce chiloti?

le petit mouton said...

căz my job description says so :P