Wednesday, August 08, 2007

Alba-neagra muzicală

Cu noutăţi care mi-au trepidat urechile



!!!-Myth Takes nu credeam că-s genul meu cu electrodance-ul lor, dar au un vibe optimist, săltăreţ, fun. Şi merg vara, când te pregăteşti să ieşi în oraş şi mai faci o schemă în oglindă.



Justice-† (Cross) tot electronica cu dance, sună foarte daft punk că deh, sunt franţuzi, au făcut mare senzaţie cu D.A.N.C.E., dar e un album pe care îl asculţi de vreo trei ori şi apoi îl bagi într-un dulap, neimpresionat.



LCD Soundsystem-Sound of silver dacă mi-au plăcut vreodată, m-am răzgîndit, întrucât s-au dat pe maimuţării indie



Modeselektor-Happy birthday foarte foarte bun albumul, la fel de bun ca Hello Mom! featuring-uri cu nume mari, băieţii au picat la ţanc. la release date se spune că apare pe 11 septembrie, deci am furat eu prea repede? ia vedeţi dacă puteţi să furaţi şi voi.



Battles-Mirrored (aici am corectat) după cum spunea un prea guru domn, nu tot ce-i warp se mănâncă. Battles mi se par nişte bărbaţi pe care-i strâng chiloţii şi care s-au dus în boxă să bată niţeluş la tobe.



Unkle-War stories corect, sună diferit faţă de cum s-a consacrat. Dar să vă văd că îi rezistaţi lui Mayday sau lui Hold my hand sau că nu iese revoltatul/suferindul rocker la featuringurile cu Ian Astbury. Să vă duceţi la delta music fest, chiar dacă o să vă cam jecmănească la buzunar.



Secret Mommy-Plays aş putea spune şi despre aceştia că s-au dus să înregistreze cu chiloţii prea strâmţi, dar în momentul în care adaug că sunt experimental şi glitch, parcă îi iert. E de ascultat, în orice caz.



Mai sunt, dar mi-e lene şi nici n-aş vrea să vină în brigadă spamul.

6 comments:

Anonymous said...

E Mirrored:) Si vezi poate ai cum s apui mana pe Feedle - Leave now for adventure, e grozav.

le petit mouton said...

corect, mea culpa! elasticul e stramt.

Anonymous said...

Modeselektor-Happy birthday VS Justice.. diferente mari intre feelingul german si cel francez. Eu le-as baga in aceeasi oala.. dar totusi pe ochiuri diferite. TOtusi as vrea sa stiu de ce Justice-ul e neimpresionant si Mode.. este. Pls argumenteaza

le petit mouton said...

Ah, crissy, singura oala in care le-am bagat a fost oala "asta e muzica noua pe care o am si pe care am digerat-o cu ovaz". Sunt capabila sa fac diferenta intre francezii astia hibrid daft-punk-flowy-sweetish-bouncy-am bagat-o si pe uffie ca da bine si nemtii reci-seriosi pana ne prostim si o ardem funky-idm.

Am testat cele doua albume cu mp3playerul, sa vedem daca trec testul piciorului. Argumentul pentru remarca mea subiectiva este simplu: Justice este muzica, Modeselektor e muzica si stare. Daca nu esti multumit, te chem la aragazul meu, iti prajesc un ochi si mai discutam.

nrrrd said...

battles nu, secret mommy da :D
mersi ca mi-ai adus aminte

Warmer Climes said...

Bacaboanto.