Wednesday, March 07, 2007

Muma pădurii

Happy, happy, joy, joy, sunt superficială şi îmi tratez depresiile cu cumpăraturi! Universul şi-a făcut o pomană şi mi-a îngăduit să găsesc geaca perfectă, pe care scrie numele meu iaurt, iaurt, iaurt. Şi acum, cum stă ea în şifoner, spânzurată de umeraş, strigă numele meu iaurt, iaurt, iaurt. Nu ştiu cum sunt aliniate stelele, în ce dispozitie e planeta Mercur (preferata mea), cum s-a dezlănţuit tchi-ul, dar întâlnirea mea cu această geacă face mai mult decat toate romanţele mele cu străinii din metrou. E kaki, bineînţeles, urbanul din mine geme de plăcere. Se potriveşte cu papucioii mei maro dar şi cu viitorii, idealii papucioi negri. Presupun că fetelor normale geaca le-ar acoperi fundul, la mine e până la genunchi-da, am un metru şi puţin si aţi putea cu toţii să-mi scuipaţi în cap.

Fiindca mâine e ziua ta, mămicoooooo, m-am gândit să fac un gest frumos ( i've been a bitch for such a long time, îi cumparam cadouri maică-mii şi tot eu le foloseam) şi i-am luat un tablou non-kitschos, haleluia, poate dă jos de pe pereţi bărcile alea- damn! ăsta e tot în folosul meu. Fratele meu probabil îi va aduce garoafe fiindcă e lipsit de imaginaţie şi nu are simţul competiţiei, luzăr, de aia mâncam eu pieptul de pui şi ţie îţi dădeau un ciolan!

Ha, ha, mă duc să dănţuiesc dansul veseliei. Vino-ncoace, Aristip, cred că aveai dreptate!

No comments: