Wednesday, January 03, 2007

How things really are

Am dat greş încă o dată, iar a trecut vacanţa pe lângă mine fără să fi făcut ce mi-am propus. Nici măcar nu mi-am impus lucruri măreţe, like saving the world like a dummy-stick world beauty I am, aşadar, dacă o să mă vedeţi în oraş cu un hanorac harrisonian pe care scrie mare R( de la ratat), veţi şti că este autopedeapsa pe care mi-o administrez. Luaţi loc and let's procede.

Lectura-mi-am spus că o să citesc Valurile Virginiei Woolf, Lumea Sofiei primită cu Cotidianul, Gide, Noica şi un compendiu de filosofie. În realitate, am citit carţulicica Despre farmecul lucrurilor plictisitoare, jenantul numar sexos al Republicii, m-am chinuit să înţeleg fără dicţionar Idei în Dialog, două pagini despre Descartes şi reţeta pentru o prajitură cu bezea.

Frumuseţe- cum Dumnezeu reuşesc modelingile astea să îşi îndrepte părul ăla şi să le stea lins atâta timp e un mister mai important decât construcţia piramidelor pentru mine. M-am apropiat vicleneşte de o colegă-fotomodel la petrecerea de revelion, dar n-am îndrăznit s-o întreb, m-a intimidat dansul ei frenetic pe tocuri înalte, eram sigură că o să cada peste mine. Timber!

Plăceri păcătoase-am vrut sa fac un pariu cu Ema să iasă în oraş cu un soi de globuri pe care scria Happy 2000 prinse de ureche, dar n-am reuşit s-o conving şi m-am mulţumit văzând-o cum înghite un pumn de jeleuri pentru caţiva bănuţi.

Fapte creştine- eram convinsă că o să gătesc nişte prăjiturele pe care să le duc copiilor de la orfelinat, n-am facut-o, dar n-am mai luat restul de la lumânări duminică :D

Filme- seriale: am vrut să mă uit la Little Britain, am ajuns să văd Scrubs
artistice: am dat foc la un dvd cu Breakfast at Tiffany's, m-am uitat la The work of director Spike Jonze, though i'm really more into Cunningham

Drame interioare-zău, mi-am să am parte de o atmosferă sofiacoppola-ish în acest răstimp, demnă de inspiraţie pentru o nuvelă adolescentină, dar toate au decurs bine, telefonul a sunat, am socializat, am mancat multă ciocolată, dulapul nu mai este filiform, Suzi m-a mangaiat la orgoliu cu câteva vorbe despre mine, îmi stă bine cu paltonul verde, am carioci. Life's good.

6 comments:

Maria D. said...

cum adica ai dat foc la un dvd?!

Anonymous said...

Parul ala drept e surprinzator de usor de intretinut, e doar putin mai greu de facut.. trebuie sa-l iei de jos si sa il faci suvita cu suvita, iar apoi sa-l dai cu fixativ/spray pt stralucire de foarte buna calitate (recomand cu toata caldura produse Wella). Pe mine ma tine pana la prima spalare si arata foarte fain (cel mai mult l-am tinut aproape trei zile and it looked fabulous).

Anonymous said...

ce fire sucita are sexul slab. nu crezi? eu am parul drept si il vreau macar putin ondulat. macar doua bucle sa se curbeze frumos. n-ai parul suficient de drept? eu nu vad ce-ai mai putea indrepta la el. sa fie lipit complet de cap?:))
p.s. fotomodelul ala a cazut pana la urma?:D

Anonymous said...

iti dau eu par drept, daca vrei :)
Lumea Sofiei e asa si asa, mai spre asa-ul de jos, cum ai pune mustar dulce la compendiu de filosofie.

le petit mouton said...

Regret de intarziere!
Suzina, am ars dvdul in Nero Burning Rom, un iad pe desktopul meu.
Multumesc, Svastik, in weekend ma duc la un majorat si testez.
Anonima invaluita in mister, e posibil sa fi cazut fotomodelul, ca luase si ceva alcool la bord, fara sa stie ca ingrasa.
Hiacinto,daca te prind, faci donatie de par. Si mie-mi place mustarul iuuuuute.

Moi said...

nu stiu fetele astea ce si cum fac, dar eu de fiecare data cand incerc sa-mi indrept parul cu intentia de a arata ca la televizor sfarsesc cu el aratand ca o matura (dupa doua ore, o matura cu bucle). si eu mi-am propus sa citesc nietzsche dar in loc de asta am citit "Toti barbatii sunt magari (pana la proba contrarie)"