Wednesday, November 08, 2006

Unii dintre voi vor fi observat absenta mea si v-ati gandit ca daca tot o dau din post prost in mai prost, m-am hotarat sa ma opresc. Nimic mai fals, vorba unei prietene- esti prost si tii si frana. Adevarul este ca n-am mai platit factura de internet. Si la noi in familie situatia sta asa: " sa se duca fata sa plateasca, sa se obisnuiasca cu viata grea, ca noi n-o sa mai fim". Si eu nu ma duc, mi-e o lene de motan obez.
Acum sunt la Ema, in acest sanctuar de ciocolata Lindt, reviste Aqua si produse Oriflame.L'oreal! ma corecteaza acum chiar proprietara sobei. Si pentru ca timpul ma preseaza va voi povesti ultimele drame cat mai succint:
-duminica, inainte sa inceapa Dogville pe tvr cultural m-am uitat la meciul Ceahlaul- Steaua ca sa mai diversific subiectele de conversatie cu colegul meu de banca microbist.(cat au mai scuipat stelistii astia pe terenul nostru!) De obicei vorbim despre mirabila mea existenta si cand e randul lui sa vorbeasca despre el se suna :)) Dar se pare ca baiatului i-a frant inima o fatuca si m-a tratat cu indiferenta, fapt ce m-a aterizat direct in banca Emei.
-sub aripa materna a Emei, am avut cele mai bune idei din viata mea
1. inventarea unui nou joc numit CE CUVINTE NU AI SCRIS IN VIATA TA. Ema nu a scris niciodata "magareata" si eu "Margelatu" si ne-am bucurat enorm sa asistam la aceste inaugurari
2. Sus-numitele isi fac o formatie care va fi atat de buna, incat toti chestionabilii si metropotamii
or sa ne promoveze. O sa ne numim Cucuruz, o sa avem look-ul si coregrafia Salt'n'pepa si avem deja primul single radio-friendly "i'm going insane, forgetting your naaaaame" :))

Bomboanele Raffaello sunt cele mai bune de pe piata romaneasca, desi reclama aia a lor sustine ca sunt femei pe lumea asta care se multumesc cu putin. Pai cum asa, prima femeie din spot primeste o biata bombonica si i se mai spune si sirena, dar ranjeste la fel de mult ca si celelalte care primesc ditamai cutiile! Cat de urat! Totusi, cele mai bune bomboane din istoria umanitatii sunt Street Quality, gotta try them.

No comments: