Thursday, October 12, 2006

Aleatoriu

Dimineaţa mă trezesc cu Badea în gura presei. Azi dimineaţă: "când spui logică care...căcare...nu e bine. Pur şi simplu nu e frumos". He's hilarious, chiar daca vorbeste despre politica, vedete sau coruptie, pacat ca abia acum si-a gasit un format de emisiune care sa i se potriveasca.
O alta dovada de profesionalism pe BBC- in prezentarea stirii cu avionul aterizat in cladire, jurnalistul intervieveaza un pompier si spune "i don't want to put words in your mouth, but would you consider...". Foarte frumos. In cadrul aceleasi stiri, o americanca disperata spunea "like" dupa fiecare cuvant. "I was like shocked like because of like the horrible sound like i heard". Irritating, as da amenda pentru ticuri de astea!

Trecem peste si ajungem la ce este de importanta majora: eu :)). Nu-mi vine sa cred ca pana acum nu m-am laudat ca am luat carnetul de soferi. Am avut noroc chior, am purtat conversatie cu politistul despre coafura mea din buletin"Ah...de ce te-ai tuns?". Acum tanjesc dupa orele cu instructorul meu zuliu, care imi dadea intalniri in te-miri-ce locuri pentru ca "mersul pe jos face piciorul frumos". Tatal meu nu are nici un pic de tact si la fiecare schimbare de treapta de viteza tipa "esti zeroooo!" Mein Gott...

Inainte sa dau google, ma intreb cati oameni s-au mai gandit la termenii blogsport sau blogspotting. Is it too late to contribute in someway to blog branding? :D

[new stencil coming up soon, it will probably be my last]

No comments: