Saturday, September 09, 2006

No post in September?

Luna septembrie e deprimanta...exact ca duminicile cand jumatate din tine zbiara sa iasa afara iar cealalta jumatate e roasa de constiinta "Am teme". Peste cateva zile trebuie sa trag linie si sa concluzionez :wasted time/am invatat ceva/macar mi-am luat papuci/

Sarim peste aceste semnale of-doamne-intru-in-depresie-incepe-scoala-si-nici-nu-mai-sunt-baieti-frumosi-in-oras. Mi-am cumparat un caiet cu pagini parfumate a ciocolata!! Lovely, lovely, lovely. Eram pe punctul de a suna toata clasa sa anunt achizitia ca sa ma laud, sa ma laud, of course. Am un motiv bine intemeiat, before you all start labeling me as insane.Avem un prof de mate care duhneste. Dar rau de tot. Adica hoit. Adica sconcs. Adica rau de tot. Adica ne ridicam gulerele de la bluze pana peste nas. Adica chiulim in masa pe motivul asta. (i hope u get the picture, i can go on like that forever). Si acum ma gandeam cum am sa flutur eu paginile de ciocolata in timpul orei lui, toata glorioasa si fara absente :D Si cand colo, vine Ema si ne distruge poema! Nu mai facem matematica anul asta. Pffff, macar cand am sa ma fac de rusine la magazin ca n-am platit cat trebuia am sa pot spune " Nu mai fac matematica". Insa orice greseala de gramatica sau engleza shall be severely punished (spank me, spank me :))) . Opt ore de romana pe saptamana...Opt de engleza...THE PAIN, THE HORROR

1 comment:

Anonymous said...

trust me it can be worse....6 de english, 6 romanian shi 4 de mate!!!!!fizica...chimie?!no comment..X(