Sunday, July 30, 2006

I will worship

Emei i-am cusut o papusa vodoo, am sacrificat parul unei papuse Cindy si botinele unui Mos Craciun. Dar in momentul daruirii cadoului, vraja s-a rupt si-mi pieri cheful. Deloc elegant si prietenesc, stiu,asemeni unui microbist bautor de munti de bere, am preferat sa ma indop cu pizza si sa-mi pierd dispozitia. E posibil sa-mi fi scazut nivelul de glicemie, aveam la bord doar chipsuri si covrigei sarati.
Eu am sa dau o petrecere cu ciocolata in toate starile ei (solida, lichida si aburinda-iti-intra-in-nari-pori-simturi-la-naiba-e-aproape-orgasmic). Asa cum in clasa a patra nu intelegeam cum de colegul din spate nu poate sa citeasca (pentru asta il uram), nu inteleg cum exista oameni pe lumea asta care sa nu iubeasca ciocolata. Sa i-o oferi si sa te refuze, asta e pacat capital! Si ce daca ai mancat prea multa? Nu ai buzunare? Ciocolata se refuza numai daca are origini dubioase ( a nu se incerca din disperare ciocolata din piata, cu ambalaj safaric, riscati senzatie de ulei scarbos pe cerul gurii)
Foarte superficial din partea mea, dar mi-am propus sa refuz avansuri de la indivizi care nu iubesc ciocolata. M-am ars eu cu unul care a mancat un Mars doar pe jumatate!

2 comments:

Hiacint said...

exista vreo cineva caruia sa nu ii placa deloc ciocolata? Doar daca e alta specie...

le petit mouton said...

Deloc, cred ca nu.... S-ar numi atunci homo-non-sapiens-ce-i-aia-deliciu. Dar te asigur, sunt oameni care stau cu ciocolata in frigider pret de un an de zile.