Wednesday, June 14, 2006

Nu pot sa-mi plang de mila

desi de multe ori ma gasesc in situatia asta. Ce, voua nu vi s-a intamplat sa va doriti sa fiti bolnavi ca sa primiti mai multa atentie? (cand se mai plange o colega are o gaura in inima, sau n-are pofta de mancare, sau ca a lesinat si eu sunt sanatoasa tun, parca parca mi se face si mie chef de o mica boala. Is that awkward?)... As fi scris un post despre cat de mult o sa-mi lipseasca scoala, despre cum o sa fiu iar singura si o sa citesc filosofie fara sa o inteleg.
But man, i cannot do that, as i discovered I do have things to do this summer.
1. first thing to do- flying to Bucharest. Ohhhh, God! Here i come Hippie Hippie Shake, Meli melo, Tria alfa! Here i come, Tralala, Amsterdam, Motoare, Mnac, Galleron, metrou, Lipscani! Si am sa merg pe strada, spunandu-mi probabil intr-una ca lumea isi da seama ca eu sunt o tarancuta provinciala, si am sa-mi imaginez ca zaresc vedete ale blogosferei. :D
2. am sa fiu voluntar la casa de copii cand or sa vina niste British hunks :D :D :D
3. trei sau patru zile la mare, o saptamana pe la munte
4. pentru punctul patru, daca s-ar realiza, mi-as da un premiu foarte mare. I want to write a book for kids. Asa-mi veni mie.
5. lista de lecturi e aproape gata : muuult Blaga si Sorescu, Ezra Pound si Emily Dickinson. Dupa care m-as incumeta sa sar pe Llosa, Garcia Marquez, Camus + bibliografia pentru filosofie.
6. Iasiul e tare frumos in august.
7. a! da! carnet de conducere. De asta mi-e cam frica.

Pe my wish list:- to socialize
- sa-mi dau seama la ce sunt buna ca sa vad la ce facultate m-oi duce
Pe my unlikely to happen list :- sa ma intalnesc cu colegul meu de banca si cu alti colegi
- sa invat germana
- sa slabesc trei kilograme

1 comment:

Delice said...

cam greu sa zaresti vedete ale blogosferei ca majoritatea muncesc in timpul zilei :)))))