Saturday, April 29, 2006

Nu ca as avea ceva cu barbatii...

Ba chiar unul mi-e foarte drag, dar cand ma duc la sala de lectura cer numai carti despre miscarea feminista. La biblioteca au o enciclopedie foarte faina cu personalitati si mereu ma opresc la Simone de Beauvoir si citesc over and over again. La noi in oras nu am gasit Le Deuxième sexe, but mind you, everybody, my birthday is coming :D.
[Daca doriti cumva sa pociti un chip barbatesc, serviti de aici http://byarthurjones.com/]
Revenind la Simone, aceasta zeita a femeilor, pentru care mai devreme sau mai tarziu am sa dezvolt un cult, ma intriga si ma fascineaza relatia ei cu Sartre. O cunostinta(ce ma enerveaza ca trebuie sa le zic oamenilor asa pentru ca nu iti sunt prieteni dar nici straini) era convinsa ca nu exista creatie si succes in cuplu. Eu m-am grabit sa-i dau exemplu pe Curie, dar dah...science couples are kinda boring.
Concluzie la lecturile mele: Cartile care ridica in slavi femeile nu exclud barbatii, dar niu...dac-i vorba despre grandioasa personalitate a unui mascul feroce, femeia i-a cam incurcat viata. Si inca o observatie: Cand Eva Braun s-a sinucis sau cand Clara Petacci a fost executata, cartea Le deuxieme sexe nu aparuse.La vremea Lenushei Ceausescu aparuse,ba chiar se spune ca dansa era feminista, dar tot calea barbatului a urmat-o. Hm...

No comments: