Wednesday, March 15, 2006


Catastrofele de care va vorbeam

La nici o luna dupa trecerea in nefiinta a papagalului Culitza, mandru membru al unei anexe de-a familiei, anunut cu imensa durere in suflet ca my best friend, the flower, e pe duca. Daca am suspecti pentru aceasta crima? Bineinteles,suspectul principal este insasi MAMA, care a indraznit sa-mi pulverizeze floarea cu spray de gandaci (vezi Doamne avea purici). Printre suspectii secundari se numara o prietena care, la citirea postului Flower Power, mi-a blestemat capacitatea mea de relationare cu minunile naturii, si Tatal meu, pentru ca a ignorat-o cu nonsalanta.
Apelez la marinimia voastra pentru a va ruga pentru Christina( asa o cheama) si pentru a o pune pe pomelnic la vii.

3 comments:

emma said...

Sincere condoleante! Ah, ups! N-a murit inca :D

ZaZa said...

Si mie in venea sa plang.. cand am aflat ca prietena prietenei mele se scurge, clipele fiindu-i numarate de motorul de la frigider. Suspectilor amintiti li se adauga lipsa de comunicare intre specii si ipoteza de suicid. (De ce oare??)

ioana s. said...

Imi pare rau si pt Culitza si pentru Cristina. Culitza imi aduce aminte de papagalita mea Tantza care mi-a trait 6 ani, dar din pacate a murit dupa 2 ani de sedere la niste prieteni, eu neputand s-o iau cu mine la Piatra...am deviat printr-o confesiune, asa ca din nou condoleante pana nu ma apuca si pe mine plansul.