Sunday, December 13, 2009

în fiecare duminică dimineaţă în parc

duminică dimineaţă, pietrele crapă, gospodinele sparg ouă în ulei încins, popa miruieşte. pentru regenerarea creierului şi alte lucruri de folosinţă unui corp sănătos într-o minte sănătoasă, mă plimb prin parc. de departe, după costumaţie, îţi poţi da seama că sunt genul copywriterului ratat, un papagal studiat nepăsător. mă uit cum bătrânii îşi plimbă pechinezii , cum paznicul a îngheţat cu ochii fixaţi pe pescăruşi, trece Oreste cu potaia lui, deja îmi târâi ghetele îngheţate, să intre vitaminele în mine şi apoi se-ntâmplă. trec prin faţa terenului de fotbal şi în cele 30 de secunde de la un capăt la celălalt, răsar incredibil de repede snopi de pule. mă opresc la mijloc, că de. cu flegmă, cu să moară mama, cu e fault, bă, boule, răsar snopi de pule în mijlocul terenului de fotbal. Agricultorii de pule - de rasă pură. ca o babă duhnind a propria pudoare, fac stânga-mprejur.

Mă întorc acasă la Fifi Lapin.

No comments: